**Möhippa blev det**
2008-07-28 @ 11:27:24
 

Tidigt på morgonen skulle vi träffas nga tjejr för idag är det dags för en riktigt möhippa dag!!!! Åh, bruden vet ju inget naturligtvis.....

Det började med att en mc-förare kom och hämtade henne utan hennes vetenskap...Vi fick skriva en lapp till mc föraren som han i sin tur fick lämna fram så hon inte skulle känna igen rösten.
Hon fick åka en tur runt om i byn så hon inte skulle förstå vart hon skulle åka....

Vi andra åkte upp till skivstudion och inväntade henne. Nu skulle hon få spela in alldes egen skiva.....med låten sommartider ..och vi andra fick sjunga i refrängen som han sedan klippte ihop .....på ngt vis...en och en fick gå in och sjunga refrängen......

Efter det så fick hon byra kläder..till pippi utstyrsel...Hon blev så sööööt!!! Hon passar till pippi måste jag säga...

Sedan bar det iväg till storstan för att äta frukost buffe.....Så hiimla gott så ni anar inte....Det serverades allt som man kan tänka sig...En annan lyxar till sig med att ta gele/sylt på mackan som man aldrig gör hemma......Man äter mer än vanligt för att det är så gott!!!!!! 
Servitören kom med ett stort leksakspaket till "bruden" ..hahha...så hon började blåsa för fulla muggar och måla i boken :0)....

Nästa anhalt var till femkampen....där det var olika stationer som vi skulle göra...Vi fick välja mellan ett antal.....Jag var aldrig med pga handen men jag hade nog kunnat det...i varjefall på de flesta stationerna.....men jag fota istället och det tycker jag är kul så det gjorde inget....

Ölen som vi fick där gjorde susen(fick å fick...(bruden hade rabatt där sedan tidigare så hon bjlöd oss kan man säga :0))...för hur varmt var det inte under dagen...och ingen arcondition hade de heller i lokalen ....

Usch o fy för värmen...Ibland blir det bara för mkt....

Ner på stan och bruden fick sälja sina chokladmynt till riktiga mynt  och hon hade rätta försäljningsförmågan...

Lite picnic i parken vid ån var gudomligt skönt...för stackars fötterna......skumpa och bakelse, vem tackar nej till det...

Vidare till badhuset för att få lektion i afrikansk dans...Jätteroligt! ngt för mig till hösten kanske...

Sist men inte minst....dusch och kunna hämta andan en stund...närmare två timmar.....Det var skönt....
Sedan mat  och disco.........

Vilken dag! Jobbig men rolig! Man träffa nya människor och det tyckerj ag är så kul!
Tack alla som var med!!!






 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Junitjej
2008-07-30 @ 10:59:01
 
Svar till tiindraz: Tyvärr kommer jag inte ihåg vilka sidor jag har laddat ner de nya penslarna. Jag besökte flera olika sajter. Jag sökte på Google efter free brushes.
 
- URL: http://junitjejen.se - -

Från: Emma-Pemma
2008-07-31 @ 10:09:43
 
Låter ju som en toppen-möhippa!!



Önskar en trevlig torsdag!
 
- URL: http://minnietiger.blogg.se/ - -

Från: svintoflickan
2008-08-01 @ 01:07:46
 
kul me möhippa.

hur är de annars i solen då...

kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0