**Grattis lilla bus**...
2008-07-01 @ 23:57:52
 
Idag fyller min bloggväns , somris, son 1 år.....Tänk att tiden har gått så fort...Tyckte inte det var länge sedan hon fick deras lille lilleman...
Vi lärde känna varann här på nätet fpå fk då vi försökte bli gravida båda två...Hon har gått igenom  3 provrör och vid tredje försöket så lyckades de.....Hon har stöttat mig under mina år till en fyra  och dessa tråkiga händelser som missfall . Hon har varit till en stor hjälp när jag känt mig deppig...
 

Idag hittade jag blåbär på promenaden...Så nu måste jag ut och plocka ngn dag.....Även om jag inte behöver för svärfar är en som springer i skogen så att  vi får av de alltid varje år.Men det hör till att plocka lite själv...





 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0