*'Tjejfest**
2008-07-20 @ 13:49:58
 
igårkväll åkte jag in till stan på tjejfest....Kom inte hem förrens sent och jag tror jag  la mig kl 03.00...eller åkte jag hem då???? Hade inte så koll på klockan.....

Inte så många men jag tycker det är så förbaskat kul att träffa vänninor som man inte har umgåst med sedan månader, år tillbaka...Ingen utgång utan bara vara ...hemma....Det är roligt det...

Vi satt och prata och drack, rökte lite och dansa i vardagsrummet...Kul hade vi...se bilder!!!!




 
- Bilder/Foton - Permlink - 6 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Camilla
2008-07-20 @ 13:56:46
 
Ha en bra dag babe! Och du om du vill ha biobiljetter gratis gå in här och kolla jag lovar att du inte blir missnöjd. :) http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=50687
 
- URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/ - -

Från: Anonym
2008-07-20 @ 16:10:48
 
Haha - vilka kul bilder! (du kan väl maila dom till mig? Snälla!)

Om du visste så jävla bakis jag varit idag...

Men kul hade jag! Jättekul att ses och bara parta och prata ju! Ps. tror att det är din jacka som är kvar här. En lila.
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: maria
2008-07-20 @ 17:09:18
 
vilka roliga kort ,man är ju ej den pigga typen idag, men ja har gått 5 km idag men fick ej med mina party pinglor till grannar. vi får snart göra om det.
 
- - -

Från: tiindra
2008-07-20 @ 17:43:02
 
Lottaw: ja, det är min jacka som jag har glömt! Kommer och hämtar den i veckan!!!

Åh, vad du bakis...inte jag!!! Ingen huvudvärk heller....Bara slö...har inte gjort ett sketet dugg idag...
 
- - -

Från: tiindra
2008-07-20 @ 17:44:59
 
Maria: kul att di titta in på bloggen!

Gud, vad hurtig du har varit då....Inte jag..har bara slöat hela dagen långt...Ingen stegräknare på idag inte...

Ja, det lär vi göra om....jättekul var det!

Mera kort kommer!!!!
 
- - -

Från: Ailoamna
2009-05-19 @ 09:18:07
 
Good people of togo i was here ok.
 
- URL: http://ailoamna.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0