** 4 dagar kvar , woww, woow **
2008-06-30 @ 22:22:34
 
Endast fyra hela långa dagar kvar innan jag har semester...Tyvärr så ser jag inte fram emot v 28 då jag ska upp på dalecarlia cup i fotboll i borlänge....Nästa år får hon hoppa över det ....säger jag nu....hmm. få se hur det blir med det...
Vi åker på söndag och kommer hem på lördagen därefter...söndagen efter det åker vi iväg igen på en veckas semester...Hur ska jag hinna tvätta och göra klart för det förstår jag inte....Ngn som har ngt förslag....Hur man får mera tid...

Idag var det lugn på jobbet...Endast 7 barn på två avd...Lite flera på de övriga avd...Så vi plockade lite med sånt som man inte hinner annars.....Pärmar som ska vara klara när 3 -åringarna börjar i höst, rengöring av stolar (kan behövas)....

På rasten så gick jag runt gruvan och då hittade jag dessa vackra blommor som jag var tvungen att plocka...Det är nga liljor men vad för stort vet jag inte...Kanske ngn annan vet?


 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-07-01 @ 01:42:49
 
Var ska ni på semester i år??
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0