**Fotboll**
2008-06-08 @ 10:42:00
 
Jag är snart på väg till fotbollsplanen där stora M har hemma match. Skönt...så slipper man åka iväg....Man kommer hem lite fortare.....

Idag ska jag försöka komma ut på en promenad så jag har får ihop mina steg som jag vill...

Här kommer en lupin bild...Är det ngn som har sett orange/gul lupiner?  blixman
Allra längst ned på hennes blogg så finns det bilder på ljuva lupiner.....

Isåfall undrar jag vart man hittar fröer till de.....
Min sambo kände inte till den färgen nämligen och det var en sådan läcker färg så den skulle pryda våran rabatt jättefint  : 0)......

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Rikardidunn
2009-03-17 @ 12:23:04
 
Very nice site!
 
- URL: http://rikardidunn.myblog.es - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0