**Fredag den 13......
2008-06-13 @ 18:00:56
 
Sonen kom hem kl 02.30...och jag gick upp efter honom men när jag kom upp så var han på toa...Gick ner igen och väntade en stund och gick upp igen men då hade han lagt sig...Hade då inte mage att prata med honom utan väntar tills nu på morgonen men det blev inte heller av...

Jag somnade 03.00 och kl 04.15 väckte H mig klar att åka till jobbet...Det var bara det att ngn hade micklat med  hans väckarklocka igår, förmodligen lill tösa, så den stämde inte med tiden...Han var uppe en timme före vanlig tid...
Så han la sig igen......Jag hade knappt sovit 1½ timme innan jag blev väckt med andra ord....

När jag vaknade nästa gång  så hade jag ont i ögonen för att jag var så trött....Ville inte kliva upp alls....Gick upp i sista minuten...hann inte äta frukost heller bara för det......och iväg till pratdoktorn i storstan....Jag hann precis....

Jag var vrål hungrig till lunch .........

Sonen hade haft en bra kväll...lagom i balans sa han.....inte för mkt och inte för lite...Det var bra....och att de haft kul.....
ingen huvudvärk eller ngt sådant idag.....
Nu är han i stallet...
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0