**Hemlängtan 2**
2008-06-16 @ 22:31:34
 
Har pratat med M via sms i morse och då var allt bra...det gick en halvtimme så fick jag ett nytt sms...då ville hon hem.....
Jag ringde henne, tränare + pappan och allt var ok att hon kunde byta sovställe......
Har bytit nga ord med henne under dagen och då har allt  varit ok....

Nu kl 22 ringer hon hem och gråter igen.....och vill hem....fast hon ligger i husvagnen hos sin bästis...
Så jag har lovat henne att komma upp imorrn kväll efter jag varit på sjukan med handen....Framåt kl 17 ungefär är jag där uppe...
Det är bara det att ajg kom på efter jag pratat med henne att vi har möte imorrn för de nya föräldrarna som börjar i höst....
Det kommer att bli ramaskri på en avm ina collegor att jag inte kan vara med....
Men barnen går före jobbet......
Jag tror hon är helt slut efter dagens aktiviteter och därför får hon denna hemlängtan ....Hon brukar inte bry sig annars....
Hon hade tydligen varit jätteduktig på träningen...De hade inte känt igen henne från den "vanliga" träningen....Så jag hoppas jag får henne att vara kvar en dag till, onsdag...sedan på torsdag åker jag upp igen och är med hela dagen...
Massa åkande och dyra bensinpengar...men vad gör man...

Man får ont i magen och hela kroppen när det blir så här....I värsta fall får jag åka upp och hämta henne...tar ca 1½ timme.....Hoppas allt går bra nu...
Pappan skulle höra av sig om det inte gick....

Mina steg blev idag...cykling 35 min 7700 + steg 7850 = 15550 steg

Uppdatering:
Nu är kl 23 och ingen pappa har ringt.....Nu ska jag gå och lägga mig....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0