**Igloo**
2008-06-29 @ 18:02:32
 
Det är en igloo i min frys så idag har jag frostat av den...Jag var bara tvungen och gud vad med is det fanns...Inte direkt time för det nu men vad ska man göra....
Jag ryser så fort jag kommer åt ngt med  på isen, huga......
Det var lite problematiskt att få rum med alla varor i lilla frysen men det gick med lite våld....samt att jag kan använda mig utav lådorna och ställa på varann så blir det som en fryst+ lite frysklampar...
Det tog ett bra tag och jag vet inte hur många liter vatten det blev...men mkt blev det....
Lite rensing ble det oxå och gud vad  tomma burkar vi fick nu.....Vi har haft lite dåligt med det.....
Men titta så fint det blev sedan......

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Annis
2008-06-29 @ 18:39:17
 
Åh vad avundsjuk jag blir på dig! Jag har funderat på att frosta av vår frys i över en vecka nu. Har ingen "lillfrys" dock. Men förebilden på din frys kunde precis ha varit min. Suck, nu fick jag ännu en påminnelse....men tänk så nöjd man blir efteråt.Det är just nu frys och tvätt/strykhögen som ligger och pockar på mitt dåliga samvete.



Det brukar ju gå så lätt när man väl bestämt sig för att börja..
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0