**Nya jeans**
2008-06-28 @ 23:08:13
 
Jag var tvungen att köpa nya jeans idag och jag ville inte.....men nödvändigt.....Jag har inga hela jeans längre....
Det är så tråkigt för när man provar så ser man ut som en flodhäst i spegeln...
Jag har gått upp en del i vikt och det är så förbaskat tråkigt att se.....för jag försöker verkligen kämpa för att få bort magen men inget händer....Alla jeans är så låga i  midjan så det ser ut som man har en guimmiring runt om som hänger över byxan...när det själva verket är magen...äckligt!!!!
Jag bryr migi nte om hur andra ser ut så men på mig själv så är jag väldigt kritisk....
Jag köpte jeans  här i byn, 2 par tom och de sitter bra om man inte drar upp tröjan........

Vi åkte även till storstan en vända och jag shoppade lite ...Rea överallt...Jag hade kunnat handla mkt mera men man lär ha pengar oxå.....

När jag var i stna så åkte sambon iväg och kollade på blommor.....sedan kom han tillbaxs och vi gick och käkade kebab tallrik på saffets.......Inte var dag man sitter så och äter ihop utan barn......

Idag har stora tösa använt min stegräknare så jag har fått räknat ihop på måfå....
Jag gick en runda som ger 8 500 steg + att jag har gått på stan en hel del...så jag är nog uppe i ca 14 000 steg i dag ivarjefall....
 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintofllickan
2008-06-29 @ 00:20:45
 
åå jag gillar inte heller köpa jeans..oavsett hur stor storlek jag tar så visar jag halva rumpan...o magen degar sig utanför..suck..inte konsigt jag älskar mysisar..men hur snyggt är de hela tiden..

ibland har jag leggins med kjol..tur de är inne me leggins..skratt..



men du vad hemkst med kompisen..att han får sånna kramper..hur mår han nu..stackaren...är de farligt elelr är de att de gör oooont..usch.



nu måste jag sova..ville bara skriva någon rad..



kramis
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Mamma P
2008-06-29 @ 11:54:30
 
Ujuj, jag känner precis igen mig i dina tankar. Men du är himla duktig med ditt motionerande! Ha det gott!
 
- URL: http://mammap.wordpress.com - -

Från: Kaivilma
2008-09-16 @ 14:33:20
 
I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.
 
- URL: http://kaivilma.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0