**Öppet hus**
2008-06-26 @ 20:40:15
 

Måste bara berätta vad min H har gjort på sitt jobb idag.....
Han har haft öppet hus för vissa företag...så jag kunde alltså inte komma.....inget för allmänheten...
Kl 14 ringde han till mig och berätta att han drack öl......på arbetstid..och gick runt och mingla...tog lite  snittar, pajbitar, oliver, ostar, kycklingklubbor, lörjorom m.m.....
"HAN" minglade......Ni som känner honom förstår nog vad jag menar......Det hör inte till honom...

Sedan åt de kvällsmat med viktiga företagare och det kom nga damer som satte sig vid deras bord....
Pasta med strimmlad biff och bacon, konjaksky med babiespenat....

Dricka öl på arbetstid ...vem kan göra det.....
Det skulle se ut det om vi stod med öl i handen när föräldrarna kom och hämta sina barn....Det skulle inte se så bra ut, hmmm....
Tur är väl det att det inte är öppet hus jämnt för då skulle de inte få ngt gjort.....





 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0