*'planeringsdag**
2008-06-09 @ 21:17:16
 
Det är så tråkigt men nödvändigt.......




Jag har cyklat på motionscykel i 25 min i snabbt tempo och ute och gått stavgång 80 min.....
Under vägen så blev jag så pinknödig så jag var tvungen att hoppa in i skogen och pinka....
Det är bland det värsta jag vet när man inte har nå papper att torka sig med...fy....
Så ajg hoppas jagi nte har fått nga fästingar eller dylikt i rumpan.....en grön liten  larv hade jag lyckas få med mig hem såg jag när jag klädde av mig....urkkkk....
Hoppas det hade fastnat i kläderna och ramla ner ....vill inte veta vart den ananrs kan ha legat....
Jag ramlade när jag hoppade över diket, missbedömde avståndet ,och naturligtvislandar på min onda hand......f*n säger jag...gjorde skitont...

Steg idag då...få se...12150+5500+800= 18 450
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0