**smyckeparty.....**
2008-06-06 @ 17:04:39
 
Ojojoj...Jag har gått ner till P i denna värme och det man är inte männsika efter det...Bara för att  jaga stegen :0)...Det tar bara 10 min och i vanliga fall är det inte jobigt men solen....den är för varm...
nej, man ska inte klaga men det finns måta på allt....

Hon hade smyckesparty och då är det alltså en tjej här ikommun som gör allt själv...Helt otroligt....
Jag trodde först att hon hade köpt in de och sedan sålde....
Inget prat elelr så..utan man tittade på ställningarna hon hade och tog det man ville ha....
Jag bestäldle faktiskt ett arband till mitt set jag köpte......
Jag har tagit kort  på det jag  men batteriet la av så det ligger på laddning....kommer senare....

Jag skulle INTE köpa ngt men så hittade jag ngt i min färg...Kan ngn gissa?????
En färg som jag ofta använder mig utav av automatiskt utan att jag tänker på det......

Nu har jag tagit mig en kall öl....Gud så gott i denna värme!!!

Uppdaterat:

Naturligtvis är färgen : LILA


 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0