**Snacka om vimsig........
2008-06-10 @ 22:29:58
 
Vi hade nästan alla barn idag och få allt att funka när ngn av personalen ska ha utv.samtal  med förälder + att raster ksa klafa...det blir inte lätt...eller rättare sagt ..det går inte...Jag fick ta med min kopp tte ill storbarn där jag skulle vara för 3-åringarna som ska över till hösten...Hade jag gått iväg på rast så skulel den andre personlen gårri n för mig och då blir en kvar med 8 små pluttisar...Det funkar inte....Så jag fick ta med mig koppen.....

Vi hade 11 barn kvar till mellis och det ärm kt då vi bara är 2 personal.....Det gick i i ett och klockan belv sanbbt 16 då jag slutade...

Sedan ner till blomaffären för att köpa blommor till fröknarna...+ rosor till nga klasskompisar som D ska ge...
I lördags så sa jag till P att "konstigt att ingen ringt om pengar till att fixa blommor till fröknarna"....
Hon svarade att vi får väl fixa det annars......sedan tänkte jag inte mer på det...
Igår ringer en  förälder och frågar om blommor.......och jag säger som jag gjorde till p och får till svar.....MEN det är vi som är klassförälder.....Snacka om bortgjord...Jag vet ju egentligen att det är vi men har totalt glömt bort det....och P sa ju inget heller....
Jag kände mig rätt så pinsam.....Jag måtte ha fått solsting eller ngt sådant......
Nej, det har varit mkt nu med allt att hålla reda på....rävnäs krävde planering. Där gick det åt mkt energi....
Sedan är det alla klassfester, avlsutningar och dylikt...så hjärnkontoret vill ha semester...slippa alla måsten och tider som ska passas.....

steg idag..11100 + 6820 = 17920
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Noahadine
2008-08-29 @ 12:07:00
 
Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.
 
- URL: http://noahadine.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0