**solen skiner..........
2008-06-07 @ 18:32:41
 
....som alla andra dagar....Varmt är det, pust!
Har varit ner till shopen och handlat jeans till grabben och skjortor till honom och sambon i huset.....Man är alltid i sista minuten......
Jag trodde han skulle ha kostymen på sig  på avaslutningen men nu ska han ha jeans , skjorta, och kavajen....och så håller vi på att leta efter hans skor som vi inte hittar.....köpte när intersport hade rea och jag har förllagt de hemma men vet inte vart.....Har letat i hela huset men inte sett de ännu....Vi skulle se om det passade ihop  med kompletten....

Har även varit inne i stan och bytit en jacka på lindex....Tog en top till tösa istället + en till mig :0)....

Vi ska ner till P och grilla om en stund så nu får jag sätta fart med plocket innan det blir för sent....
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintofllickan
2008-06-07 @ 18:43:36
 
åå de måste kännas jättesorgligt med alla söta fina kläder som man ej använder..

har ni längtat länge efter ännu en liten..

å vad kommer de sig att de inte känns på topp i relationen just nu..

eller sånt är kanske för personligt att fråga.förlåt.

de har gått upp o ner de måste jag säga...men nu känns de väldigt bra här o de är jag glad för:-)

nu vill visst lillkillen bada så bäst att låta han göra de:-)

ta hand om dej i solen.

kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0