**Uppe i ottan**
2008-06-24 @ 18:00:27
 
Ja, det kan man nog säga.....Jag hade en 6 morgon på jobbet så jag klev upp 05.15..
Livrädd att försova mig så när kl ringde så somnade jag inte om som tur var..Jag har ju belägenhet attt göra det och så vaknar jag i sista minuten och får stressa med både mig själv och barnen för att komma i tid....Inte bra för hjärtat!!!!
Jagh ar altlid varit morgon pigg men har velat ligga och "dra mig" alltmer...Kan det ha med åldern att göra tro???

Jobbade ivarjefall 3½ timme sedan bar det iväg till akis med min eksem och handen....
Nu har mina utslag i ansiktet varit nge lunda bra mot för 2-3 månader sedan.....så det svar jag fick nu var att jag har mjäll eksem...och det visste jag sedan tidigare....och det kommer jag att få leva med....Att det brände tidigare kunde hon inte svara på direkt.....Det  kunde  vara ngn kombination med roseacne........Blossar det upp igen så får jag ringa huden direkt...och det är ju bra....Då kanske man kan få komma när man har besvären och inte 2-3 månader efter...
Jag ska smörja mig med inte allt för fet kräm...och sedan den kortison salva jag har max 1 gg i veckan....

Sedan gick vi ett par timmar på stan....bla lilla rummet....en älskvärd affär för en liten´dam på 6½ år men ganska dyrt..
Fanns en del smått och gott!!! Mamma äslar den affären med!!! Mkt till små barn så i mitt andral iv ska jag handla där....

Tillbaxs till akis igen och nu med handen för att göra ultaljud.....När jag har gjort ulöta tidigare så har det varit när man varit gravid så detta kändes lite konstigt...att göra det med handen....och han hittade en 2 mm glas 6 mm under huden...Så nu får jag vänta på en operations tid...
Då kommer de att bedöva hela armen och sedan öppna en liten jack och försöka pilla ut den.....

Vilken dag men många steg  blev det för vi har gått och gått och gått......
Men nu ska jag gå en promenad tänkte jag.....

 
- Vardagsprat - Permlink - 4 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Jennifer
2008-06-24 @ 18:42:35
 
Svar: Tack så jättemycket!! :)
 
- URL: http://theeasyway.blogg.se/ - -

Från: Anonym
2008-06-25 @ 16:49:30
 
Vilka långa dagar du får, jag menar med att kliva upp i så där okristlig tid. Jag har blivit tröttare med åren, garanterat! Det finns nog ingen mer morgontrött människa än jag. Jag är superavis på de som är allerta och presterar en massa före 10 (eller före 12). Tänk att vakna och känna att man är pigg! Ut och gå eller bara sitta ute i trädgården och mysa med en kaffekopp, innan alla vaknar och det börjar röra sig i både hus och natur.



Lycka till med handen och glasbiten!



Hälsa Uppsala från mig, jag åker dit alldeles för sällan trots att det är min födelseort. Mysiga och trevliga Uppsala.
 
- - -

Från: Anonym
2008-06-25 @ 16:50:55
 
Kram från Annis förresten..
 
- - -

Från: Mamma P
2008-06-29 @ 11:57:00
 
Gillar också Lilla Rummet och får fortfarande sms när de har erbjudanden.
 
- URL: http://mammap.wordpress.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0