**Brännande solsveda....
2008-03-12 @ 19:40:43
 
Ja, idag är värre än värst .....mina eksem bränner och kliar...värre än röd solsveda.....Var på vippen att gå hem flera gånger från jobbet.....men stålsätta mig ändå ...bla med möten med barn och föräldrar.....
Så förbannat pinsamt när de frågar och tittar i ansiktet och man ska stå där och svara....
Skulle lika gärna kunna ha en bandyroll där det står  "EKSEM"...
Men varför just i fejjan.....varför inte på en arm eller ben....där det inte synns....
Nej, ,mitt i nyllet är det......
Nog för att jag inte är snygg annars men detta slår allt....

Ringde ivarjefall läkaren igen..fick kortisontabletter som jag ska äta för att dämpa svedan och forsätta med fotsvampsmedlet........Man ska ta det på morgonen för att man kan bli lite "hyper"...dumt att ta de till kvällen då...

Så jag kommer väl att springa omkring på jobbet imorrn då och vara skitpigg........
 
- Allmänt - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0