**Dagisloppet!!!
2008-03-05 @ 16:40:45
 
Jag känner mig lite halvkrasslig idag....

Har börjat hostal ite och är tungi  huvudet....Inte kosntigt efter vissa blöta pussar man får från jobbet....Försöker ju undvika de men ibland hinner man inte :0)...

Hade spring lopp idag runt huset...Vi skulle egentligen ha skidlopp men ngn snön fanns inte här....så det blev till att spring istället....Igår skämtade jag med föräldrarna att vi skulle åka skidor som idag. Så imorse när jag kom ut så låg det litet lager med snö på backen....men inte tillräckligt så det gick att åka...Han där "uppe" hade nog fel på öronen när han hörde mig igår!

Vi snitslade bana, ganska enkelt, eftersom det inte gick att få ner nga pinar i backen...tjälen..
En förälder hjälpte till med mål/startskylten som skulle upp i trädet...Där fick vi in lite föräldrarsamverkan :0)..
Barnen sprang, även de minsta med lite hjälp...

Efteråt så belv det muffins + juice......Ingen blåbärssopa som vi brukar ha när vi åker skidor....

...och naturligtvis medaljutdelning till alla duktiga springare..........


 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Justinmoa
2009-05-26 @ 12:56:54
 
Very nice site. Will sure visit again.
 
- URL: http://justinmoa.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0