**Dubbel dos....
2008-03-13 @ 22:01:03
 
Tog mina tabletter i går kväll och kunde då inte sova...Låg och vände och vred mig men ändå för trött för kliva upp.. ....svettades om vartannat och frös när jag inte hade täcke....så höll jag på i flera timmar...Kanske har jag hamnat i klimateriet....tidigt i såfall....
Nää, det är säkert tabletterna....hon sa att jag kunde få svårt att sova....

Tog de imorse med...jobbade på som vanligt...trött....vill bara åka hem.....Hade tid hos kuratorn och det var verkligen behövligt.....Ska ringa till familjerådgivningen imorrn.......så vi får ngt slut på det hela här hemma...antingen till det bättre elller det sämre....

Åkte och böt lite plagg på kappahl innan jag åkte hem.....Tittade efter ngt till D som fyller snart...orkade inte gå runt så jag åkte hem .....

......Kom hem och tog mina piller och åkte till datakursen......Efter ½ timme så kom jag på att FAN...jag har ju tagit tabletterna igen.....Alltså dubbel dos över en dag.....

Ringde 1177 när jag kom hem från kursen.....och det var ingen fara sa det men att kan jag inte sova inatt så vet jag varför.....Kunde bli brun ,sa det??? Det kan ju vara bra så syns inte det röda så mkt...
Skulle dock ringa läkaren imorrn och höra om jag ska ta tabletterna imorrn bitti eller i morrn kväll...Har ju kommit ur rytmen nu pga min glömska......hmmmmmm....
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Morganhedda
2009-09-21 @ 11:35:23
 
I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care
 
- URL: http://morganhedda.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0