** Konstig Potatis....
2008-03-22 @ 13:00:04
 
Nu håller jag på att fixa lite påskmat...inget speciellt men lite....
Ägghalvor med räkor, hotdogskorv i småbitar (blir som prinskorv) och skinka, påskmust till barnen kanske öl till oss....+ kokt potatis men......potatisen jag köpte igår inne i stan bara går sönder och den är inte färdigkokt ännu...har skalat den innan men det gör jag jämnt om det inte är färskpotatis........
Ytterhöljet bara rasar av.....ser ut som ett skalade ägg som varit svårt att skala....Blir ju inget kvar när det är färdigkokt.....Har aldrig varit med om detta ngn gång...och då har jag nga år på nacken...Sönderkokt kan det blir men detta är långt från sönderkokt....
 
- Allmänt - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Madsirmelin
2010-04-23 @ 11:14:14
 
Great .Now i can say thank you!
 
- URL: http://madsirmelin.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0