**Wow........
2008-03-03 @ 22:27:31
 

Kännerm ig faktiskt lite stolt.....Jag fixade hedern till slut  fast tillbaxs i det gamla stilmallen....
Jag fick det inte att funka för nga dagar sedan (då har jag setet i flera antal timmar/dagar) så jag böt stilmall och började om från början...men där hände det saker som jag inte förstod mig på så jag böt tillbaxs till det jag hade tidigare och har  fått börjat om från början igen.bla.med att ändra färg osv...
Övning ger färdighet....

Så vad tycks....

Ja, jämn för man de som har riktigt  fina och stora headers  som tex junitjej så är jag bara en  liten bit på väg...men jag får nog oxå en jättefin en dag..


image130image130
 
- Allmänt - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Caroline
2008-03-04 @ 12:38:30
 
Jo då här ändras det utseende minsann ;-)
Måste nog säga att jag tycker det är fint!
Bra jobbat *tummen upp*
 
- - -

Från: Lukasmaryam
2008-12-15 @ 08:16:26
 
Very impressed!
 
- URL: http://lukasmaryam.20six.fr - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0