**1 maj**
2008-05-01 @ 21:11:33
 
Idag har jag inte gjort ett endaste dugg....Det är som kroppen sagt ifrån all stress som jag hade igår...
Jag blir aldrig dålig dagen efter men kroppen ville vila....så det är vad jag har gjort idag...VILAT....
Dock framåt kvällningen måste jag ut för att få ihop lite steg....det blir inga när man ligger på soffan/sängen tyvärr     :0)...

Var ute i 80 min och gick så det blev 8500 steg...Inte mkt men att bara haft nga hundra så blev det lite till...
Under vägen så plockade jag de första gullvivorna...Så fina...



image283
 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Reneemma
2009-05-26 @ 14:42:37
 
Very nice site. Will sure visit again.
 
- URL: http://reneemma.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0