**4 mil kvar
2008-05-20 @ 21:39:52
 
Nu har jag bara 4 mil kvar till mål....Just nu ligger jag på fjärde plats av elva av oss på deltagarlistan från mitt jobb...men alla har inte fyllt i sina steg så än kan jag åka ner nga placeringar...men inte till sista plats....så mkt som jag försöker röra på mig. och jaga steg......Två har gått mål redan och är väg till milano nu....men de kommeri nte att hinna dit innan hela laget går i mål i prag...
Jag räknar med att gå i mål senaste fredag...Själva laget går nog i mål ngn gång i nästa vecka....

Rast runda runt gruvan 33 min utan stavar +(andra vanliga steg) : 10350 + cykling 25 km/h 35 min 7700 steg = 18 050 steg...

Möte ikväll och vi diskuterade hur vi skuille lägga upp våran familjekväll med våra föräldrar nästa vecka...
Vi ska visa de lite vad vi gjort under terminen med lite dokumentation som vi sätter upp på vikväggar....sedan ska vi grilla och ha mysigt.....bara vädret håller i sig.....
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0