**chefssamtal....
2008-05-07 @ 21:45:32
 
Idag gick jag in till chefen för att prata om det som hände igår på p-mötet....Jag har mått så förbaskat dåligt så jag var bara tvungen att gå in till henne....
Pratade lite med min 3 collega imorse...(hon som jag inte är så jämn med) och hon förstod vad jag menade igår och det är väl tur att ngn gjorde det....
Hur som så var det inte så lätt att få tag i bossen för bla var det skyddsrond och utv.samtal men jag hittade henne när hon skulle rasta så jag tog henne då....
Naturligtvis började jag böla...som jag alltid gör numera...Jag försöker hålla mig men känner tårarna bränner och så vips så sitter man och hulkar...
Som jag anade så hade hon feltokat mig och därför snäst av mig......
Så nu är ivarjefall en grej utredd utav nga saker som sas igår...De andra sakerna orkade jag inte ta upp....Det får vara....
Jag går som i töcken om dagarna..Mår inte alls bra.....relationen här hemma står på spel...igen...

Var ute och gick länge idag och nu på kvällen har jag fått ihop 17 782 steg....
Bla var jag med lite på m:s fotboll......
Där fick hon sendrag  i tårna så hon satt och ojjade en stund...Det blev ju värre när mamma kom fram och ville hjälpa till  :0).....




 
- Vardagsprat - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-05-07 @ 21:55:56
 
Stackare... Men vad tufft av dig att du pratade med chefen! Bra!

Vi har oxå haft en rejäl svacka här hemma men nu har det vänt. Känns det som. Visst är det jobbigt med dessa upp o ner i förhållande. Hoppas ni reder ut det!!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Anonym
2008-05-08 @ 11:40:04
 
hejsan.låter som du har de jobbigt nu...både på jobb o hemma eller?

tänker på dej o hoppas de ska vända !!!!!!



tack också för grattiset....

jo här blev de också rätt stort med en tjej ..min man har bara bröder..och vi har rätt mycke grabbar me i släkten även om jag har 2 systrar o 1 bror.



nu ska de tas på kläder o matas.



kram
 
- - -

Från: svintoflickans
2008-05-08 @ 11:40:58
 
de var jag som skrev ovan..vet inte varför jag blev som typ anonym..

kram från svintoflickan
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0