**Försov mig**'
2008-05-08 @ 22:29:26
 
Försov mig imorse!!!!!.....Kl 6.30 började jag och 6.30 vaknade jag ....Hmmm...inte bra....
Första gången vad jag kan minnas att jag försovit mig på riktigt....Jag har varit lite sen för " min utsatta tid"  men aldrig detta.........Jag vet så väl att jag stängde av snoozern på telefonen flera gånger men var väl inte vaken för att förstå att jag skulle upp då.....Då kan man ju undra vad jag ska vakna av...Det blir nog bättre imorrn när jag börjar kl 13 :0)....

Jag var upp i natt och sa till grabben att sluta prata i telefonen kl .01....Då hade han pratat sedan kl 22.30..Gratis med comviq kompis....Jag somnade emellan och vaknade av hans röst fastän dörren var stängd..Dessa ungdomar har man lust att.........ibland....
Tar ingen hänsyn till andra bara sitt eget JAG....
Ja, han fick en utskällning igår men en större idag......


Kanonväder ute ! Stavgång 45 min i hettan - datakurs - en kortis promenad hem - 15 666 steg idag
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Toriris
2010-04-28 @ 07:49:11
 
Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.
 
- URL: http://toriris.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0