**Han=mamma**
2008-05-21 @ 21:23:01
 



Om sex veckor blir han mamma
....

Thomas Beatie är den före detta kvinnan som nu är en gravid man. Juridiskt är Beatie sedan länge man. Han har odlat skägg, behandlats med det manliga könshormonet testosteron och opererat bort sina bröst.
Men han såg till att behålla sin livmoder. Därför har han kunnat gjort detta....
Anledningen var att han till varje pris ville ha kvar möjligheten att föda barn.
Ett problem är attdetfinns inga mammakläder till män....å det är ju inte så konstigt.....Läs mera här

Min äldsta tös kom och fråga mig hur han får ut den??? Blir det kejsarsnitt fråga hon? Jag svarade att får väl göra som vi kvinnor men så började jag fundera...Tog för givet att har man livmoder så har man det kvinnliga könet kvar....att han gjot om sig allt utom det....men man kan kanske spara livmoder och ha det manliga könet och då måste  det ju bli kejsarsnitt.......
Jag har inte föjt detta eftersom jag tycker det är så sjukt!!!

Är det ngn som vet hur det ligger till?



 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Eva
2008-05-22 @ 00:02:53
 
Hej!

Om du vill ha bilden till min blogg så är det enklaste sättet att du tar den på Rudolph's blogg.

http://rudolph.blogg.se

Det är den med en rosa sko på, under länkar på vänster sida. :o))

/Eva
 
- URL: http://blixman.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0