**Klämdag**
2008-05-02 @ 23:39:09
 
Vi skulle ha haft 10 barn på hela stugan men det kom endast 5 st varav det var barntomt kl 14......
Jag satt vid datorn och förde in barnens kort i deras mappar till kl 16.....Lite praktiskt jobb...

Våryra i våran by på kvällen...Jag hade förstås hoppas på att lilla m skulle ha glömt det men hon lekte med kompisar underdagen som skulle dit så det var ju kört....

Hon åkte med kompisen ner så gick jag ner när jag kom hem vid 18......
Det var uppehåll som tur var.....inte direkt kallt....



Steg idag 9218

image283
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Jacoboda
2009-02-13 @ 11:29:24
 
I enjoyed my visit. Greetings from Germany
 
- URL: http://jacoboda.myblog.es - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0