**Körkurs**
2008-05-17 @ 17:33:13
 

Vaknade med huvudvärk men det har jag ofta när jag är täppt i näsan under natten och inte kan andas.......En impren sedan går det över....

Kl 12  vi vara på körskolan inne i stan...Samma "körskola" som jag hade men inte med samma lärare  och i en  annan lokal...så kontentan av det är....Samma namn på körksolan men inge mer........
3 timmars lång handledar utb med två raster och gott fika...Värt varenda penning...men kankse inte det vi gav Hmmm
Detta kostar oss 900 kr....ändå är inte allt klart för att han ska få börja övningsköra....
En del nytt om bla rondellkörning och olika nya skyltar.....annars var det väl ganska likt....

Det har öst ner regn och jag  har endast ca 3 000 steg...Hur i hela friden ska jag få ihop mina steg idag...
Ja, inte får jag ihop de vid datorn inte......Möjligtvis snabbhet i fingrarna och om man kunde mäta de i steg så skulle det gå...
Det lutar åt att jag får leta på regnkläderna och sydvästen och ta mina allväderskor och ta mig ut ändå...Inte för att det känns lockande direkt...Tom katten vänder och går in igen!!!!!!

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Reidarlene
2010-04-15 @ 08:15:32
 
A exceptional happy site!
 
- URL: http://reidarlene.3steps.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0