**Kubb med personal.
2008-05-12 @ 21:19:15
 

Jag har nästan precis kommit hem från D:s familjekväll där vi spelade kubb.....Alla nior , (3 klasser), + personal...
Det var lite information om avslutningen, om hemlig resa som blir en hemlig kväll istället och lite annan information.....
sedan blev det kubbtävling...

När jag gick ner till skolan så träffade jag på en annan förälder som sa att ngn fika skulle man inte ha vad hon visste...Hennes tjej följde inte heller med....
Så jag trodde jag hade fått allt om bakfoten så jag skickade hem töserna med pappa och fikat. fick oxå följa med hem ....Trodde bara det var ngn form av information....som det inte bara var.....Jag hade altlså läst lilla lappen ordentligt!!!!Jag fick klara mig utan läskeblaska och kaka......
 steg
Stavgång 70 min + fram och tillbaxs til skolan...17 670 steg.....

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Junitjej
2008-05-13 @ 18:25:18
 
Svar till tiindra: Jag minns inte exakt varifrån jag hittade just dessa penslar. Men du kan koll ain denna sida:

http://browse.deviantart.com/resources/applications/psbrushes/
 
- URL: http://junitjej.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0