**Pingst...
2008-05-10 @ 15:33:38
 
Vilket väder....man kan väl kalla det för sommarvärme eller hur????
Gick min långa vända på morgonen och fick då ihop 11 000 steg 1½ timme.........Känner mig nöjd!!!

De har tur de som konfirmerar sig idag...men vädret ....Kan sitta ute och fika.....
I år var det dags för min collegas minsta att konfirmera sig och jag funderar på att åka iväg dit....Få se om jag hittar ngn liten blomma som jag kan ge henne...Vi var inne i stan  tidigare men vi hann aldrig in i blomsteraffären...

Jag handlade sandaler till m halva priset...perfekt!
Försökte hitta ngt till stora M till skolavlsutningen..Varför har jag inga barn som vill vara lite sockersöta......Nej, helst joggingoverall skulle M ta  på sig om hon fick välja och lilla m ska ha lite tuffare kläder....inte som mamma vill inte.....
Det gick bra när de var små men icke nu.......

Jag böt det jag hade inköpt tidigare så vi får väl se om jag lyckas bättre denna gång......
 
- Tävling - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Antoniosarah
2008-10-30 @ 11:20:26
 
nice site keep it up ok
 
- URL: http://antoniosarah.20six.fr - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0