*'Så här använder du stegräkanare....
2008-05-09 @ 12:14:17
 
  • Stegräknaren fästes vid kroppen, i byxlinningen eller på skärpet. en bra placering är 5-10 cm till höger eller vänster om din navel.
  • Har du klänning(utan linning eller skärp) kan du sätta fast stegräknaren i troskanten eller i mitten av bh:n
  • Har du stor mage - fäst stegräknaren längre ut vid höften eller bakom vid ryggslutet.
  • Se till att stegräknaren sitter ordentligt fast och nära kroppen.
  • Testa att din stegräknare fungerar. Gå 100 steg - räkna själv. stegräknaren bör visa mellan 90-110, dvs +/- 10 steg, för att fungera bra. Visar den ngt annat, pröva att flytta diosan i sidled, närmare eller längre ifrån naveln.
  • Bär din stegräknare dygnets alla vakna timmar. Överallt, utom i duschen/badet så klart!
  • Stegräknaren ska inte räknas under tiden du gör en aktivitet, som du lägger in separat t.ex. simning och aerobics. räkna inte dubbelt.
 
- Vardagsprat - Permlink - 5 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickans
2008-05-09 @ 22:31:38
 
du är så duktig att gå...men jag fick en stegräknar e i julklapp kom jag på nu...kanske dags börja använda den..

men inte alltid så kul gå själv.

ja visst är bebisar så gosiga..så mjuka sååå..ja,underbara.

å jag som tycke min grabb som blir 2 var så liten..nu känns han så stor..fast ändå liten också.

oj,vad svamlig jag låter.

hoppas fredagkvällen varit mysig.

kram
 
- - -

Från: svintoflickans
2008-05-09 @ 22:32:21
 
du är så duktig att gå...men jag fick en stegräknar e i julklapp kom jag på nu...kanske dags börja använda den..

men inte alltid så kul gå själv.

ja visst är bebisar så gosiga..så mjuka sååå..ja,underbara.

å jag som tycke min grabb som blir 2 var så liten..nu känns han så stor..fast ändå liten också.

oj,vad svamlig jag låter.

hoppas fredagkvällen varit mysig.

kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: svintoflickans
2008-05-09 @ 22:33:03
 
du är så duktig att gå...men jag fick en stegräknar e i julklapp kom jag på nu...kanske dags börja använda den..

men inte alltid så kul gå själv.

ja visst är bebisar så gosiga..så mjuka sååå..ja,underbara.

å jag som tycke min grabb som blir 2 var så liten..nu känns han så stor..fast ändå liten också.

oj,vad svamlig jag låter.

hoppas fredagkvällen varit mysig.

kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: svintoflickans
2008-05-09 @ 22:33:27
 
du är så duktig att gå...men jag fick en stegräknar e i julklapp kom jag på nu...kanske dags börja använda den..

men inte alltid så kul gå själv.

ja visst är bebisar så gosiga..så mjuka sååå..ja,underbara.

å jag som tycke min grabb som blir 2 var så liten..nu känns han så stor..fast ändå liten också.

oj,vad svamlig jag låter.

hoppas fredagkvällen varit mysig.

kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: svintoflickans
2008-05-09 @ 22:34:35
 
men kära nån ...vad är detta..3 lika inlägg...å de stod de blev fel..ååå förlååååt !!!

kram igen.
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0