**SYNSAM**
2008-05-06 @ 21:00:08
 

Förra veckan på onsdag sista april bestämt,  beställde vi glasögon till grabben. Vi fick kommunalrabatt på 10 %...så det blev ca 340 kr billigare.....
I går läste jag i tidningen att de hade 40% rabatt på bågar om man beställde denna vecka...VAAAA????

Så jag ringde idag och frågade....och de var så trevliga så jag fick rabatten på 40%....men då tog de bort kommunalrab............Så nu blev det 600 kr billigare istället..

Handla på SYNSAM.....

40box

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: ELIN
2008-05-06 @ 22:43:31
 
SVAR: Uhh.. jag klarar knappt se på de. ^^ Och inte ta bort de på djuren, då har de blivit så där stora och svullna, vilket jag tycker är ännu äckligare! :p
 
- URL: http://elinhanssons.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0