**Tidig morgonpromenad***
2008-05-09 @ 10:22:58
 
Ja, inte så jättetidigt kanske men vid 8.30 börja jag gå och var borta ca 75 min så det blev ca 8200 steg...
Inte dåligt för att vara på fm tycker jag....skryter lite "blink"....
Jag kommer garanterat upp i 10 000 steg idag ivarjefall och sedan är det skönt att ha "det gjort"....
Visserligen ska jag kanske ut i spåret ikväll med P men vi får se hur varmt det är.....Man kanske måste vänta till senare och då vet jag inte om hon vill...
Nu på morgonen var det kanonskönt att gå.....därför blev det en längre runda...

strax ska jag skjutsa m till en kompis eftersom jag jobbar em idag....D är hemma för han har studiedag så hon får åka hem till honom när kompisen ska iväg senare på em....M kommer oxå hem tidigt idag...Så det går ingen nöd på de...

 
- Tävling - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0