**Vilken sommarvärme***
2008-05-09 @ 22:45:43
 
Vilket väder måste jag säga....
Vi var ute hela em och åt mellanmål ute oxå....men man märkte på barnen att de blev trötta av solen...Mot kvällningen så drog de sig mot skuggan......
Vi har parasoll men det hjälper inte på den sida vi var på....Där är det stekhet sol.....men det finns skugga mellan två avd och där var de....
Vi skulle ha gått  på andra sidan  men det belv aldrig av...Andra sidan(min sida där jag jobbar) är perfekt att vara på em annars...
Man märker på en själv oxå att man är trött nu av solen....ska snart sussa......

Har setat och lekt lite här igen
Våra blommor i rabatten....ena kortet på morgonen då sippan inte slagit ut  än på morgonen och sedan  em då den gjort det....Sedan drar den ihop sig  till kvällen igen.......



Mina steg för idag belv 16 635                                                 
 
- Bilder/Foton - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Caroline
2008-05-10 @ 15:21:38
 
Herregud vad flitig du är med dina promenader.

Oroa dig inte för att det inte skulle göra nytta, titta med det säkraste måttet. Måttbandet och orken.

Bättre att vara rund och sund :-)
 
- - -

Från: tiindra
2008-05-11 @ 16:17:51
 
Hahah...rund och sund...det var bra sagt!! det ska jag tänka på då jag står framför spegeln och ojjar mig :0)...
 
- - -

Från: Morganhedda
2009-09-21 @ 11:36:52
 
I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care
 
- URL: http://morganhedda.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0