**Bara onsdag **
2008-11-05 @ 19:17:23
 
Jag vet inte av jag ska skriva....

Skulle besikta bilen idag men när jag väl kom dit så hade jag ingen tid....
Jag hade fått en förbeställd tid för länge sedan och den var i dag men man skulle tydligen betala den först för att  lämna godkänntande om tiden och inte på plats som  jag tänkt göra.....Har alltid betalt på plats så jag läste väl inte på beställningsavin så noggrant eftersom jag gjort detta tidigare....men jag måste ha ändrat eller ngt sådant och då att det fungera med att betala på plats...Så ingen besiktning idag......Långnäsa!!!! Har bara november  på mig sedan blir det körförbud...

Var sedan till pratgubben sambon och jag....blev det nå bättre??????

Fick bara ihop ynka 5 500 steg idag.....Orken tryter när man inte mår bra...
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-11-06 @ 16:24:49
 
å min vän..

hjälper inte samtalen något...

hur länge har ni gått...



kämpigt...



tack att du gillade mina himlenfoton..ler..de är ju en extra komplimang eftersom du är så duktig att fota..visserligen var de ju motivet men jag kan ta åt mej lite ändå..ler..



kramkram

 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0