** Bilaga till vildsvinet **
2008-11-21 @ 23:44:48
 
Jag måste bara visa er vad grabben skrev som extra bilaga till rapporten...han var förbannad över själva arbetet....
Han lämnade alltså in detta med.....vi får se vad de säger på tisdag.......
Hon hade skrattat när han visade det men det var innan hon läst det.........

Bilaga till rapportarbetet om vildsvin í en mer lättspråklig och ungdomlig version ur en tonårings synvinkel.





Observera att denna bilaga inte har något med mitt projekt arbete att göra och ska tas med en nypa salt. Det är mest på skoj och har läsaren dåligt sinne för humör bör du överväga att inte läsa denna analysering om hur det kändes att skriva rapportarbetet.


Sammanfattning

  

Jag tycker att detta arbete har varit det mest idiotiska jag någonsin har gett mej till svars att acceptera att färdigställa i hela mitt liv. Jag anser att jag helt och hållet har absolut ingen nytta alls av den sketna fakta jag lär mig och ärligt talat skiter jag fullständigt i hur vildsvinets ekologiska sammanhållning till andra individer i dess grupp lever och ställer sig. Jag vill ha tillbaka alla dessa fucking timmar jag har förspillt på detta HÖGT intressanta arbete (ironi) jag under dessa dagar har slösat bort mitt normalt sett tråkiga liv till ett så extremt otroligt mycket högre grad av tråkighet. Att nån ens skulle bry sig om vad carl von Liné sade då han såg ett vildsvin för första gången på öland har jag extremt svårt att förstå. Om rapport arbete vore livet skulle vi fan inte ha några ungdomar kvar på gymnasiet. Alla skulle slåss om att få bli gatuluffare. Och föresten ska jag efter jag dragit ut de 3 kopierna på detta arbete och lämnat in till mina älskade lärare och även skickat det till en cpig databas som kollar om jag fuskat eller inte (vilket jag absoluuuut inte skulle göra, det vore en besvikelse mot mej själv om jag så ens tänkte den avskyvärda tanken att kopiera ett ord från en ointresant sajt på internet). Det var allt för mej J visst ja.. jag skulle bara berätta att jag nu ska köra dena rapport om vildsvin i mixern och sedan baka en paj av smulorna som blir som jag sedan ska bränna med flit i ugnen och låta en hund använda som tuggleksak och även smula ner den i dess foder så att rapporten kommer pacera dess tarmkanaler innan jag gräver ner resterna av arbetet i en hög med skräp.

Visst är han påhittig och duktig att skriva.......även om det inte hörde till rapporten.......

 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-11-22 @ 09:50:56
 
Hahahahahahahahahahaahahahaahahaha!
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0