*'Dagen före....
2008-11-12 @ 19:45:15
 
...min födelsedag...Vet inte om jag ser fram emot den direkt...¨Måste vara social och trevlig när H:s morsa och farsa kommer och min morsa på kvällen....+ att man ska fungera här hemma......Man är inte direkt i fas för det just nu...

Mera upprivna än förra gången efter rådgivningen....Vi har inte samma åsikt min sambo och jag om vad det  bla ger oss att gå där....Så vi får se....

Steg idag : 9 000 (promenad 35 min + arbete)
 
- Vardagsprat - Permlink - 2 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: svintoflickan
2008-11-12 @ 21:45:04
 
oj.de låter jobbigt att fylla år mitt i alla känslor o kaos...

jaglider så med dej,er..



förstår absolut hur du menar me att man nästan vill vara sjuk..få slappa utan dåligt samvete..

å vi har haft bra dagar..bara lite jobbigt när den minsta är förkyld..hon är liksom för liten o för ömtålig känns de som.



grattis i förskott o hoppas ändå dagen ska bli bra!!!



kram
 
- URL: http://svintoflickans.blogg.se/ - -

Från: Anonym
2008-11-13 @ 21:40:49
 
Hipp hipp hurra på din födelsedag!!

Hoppas att den känns lite skoj iaf...

 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0