** Förlorare **
2008-11-22 @ 16:24:40
 
Jaha...då var det innerbandymatch igen...men denna gång på hammaplan.....så det var bara att åka 5 km så v ar vi framme....grannbyn....
Vi spelade mot de förra helgen och vann med 2-1 men idag förlorade vi.......Ja, ngn gång ska vi ox¨å göra det..
De hade fula trick för sig och inte blåste domarn av för det....En tjej i laget blev hela tiden tacklad in i sargen av en deras så hon ramla över den och gjorde illa sig.....tacklade fult över plan gjorde de oxå...
Vårat flicklag hade ettm kt bättre spel under matcherna....och ska påpeka att de är rena 96:or medan vårat lag har både 96:or och 97:or....Så vi leder serien ivarje fall med ett poäng...
Nästa helg när det är advent så är det faktiskt ingen match...skönt....

Jag har tvättat fönster på em och faktiskt hängt upp julgardiner i köket....jag har startade en helg före...
Skulle hänga upp en stjärna jag köpt men då passar inte kontakt skrället...Typiskt när man bor ihop med en elektriker då blir det små jäkla uttag så vanliga kontakter inte passar.....Nu kommer den säkert bli liggande för det...

Gardinerna är nya för i år...köpte de på rea efter jul förra året...kanonpris....Har beigea oxå som jag kan ha till om jag vill...hänga bakom tex.....men jag tycker det räcker med dessa eftersom vi inte har så stora fönster..men vi får se...
Vad tycker du????

 
- Bilder/Foton - Permlink - 3 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-11-22 @ 20:12:02
 
Du får väl säga åt elektrikern då att byta på sladden då för det fixar min bilmekaniker åt mig! =)
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -

Från: Anonym
2008-11-22 @ 20:18:52
 
Få se fönstret då...
 
- - -

Från: Anonym
2008-11-23 @ 19:19:54
 
Jättefint! Det räcker med dessa. Inga mer gardiner. Då blir det för mycket! Vilken julstämning! (kunde inte se bilderna tidigare via bloggkoll. Skumt...)
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0