** Latmansdag **
2008-11-08 @ 23:29:28
 
Idag har jag bara plockat och plockat här hemma....tänk vad ungarna brer ut sig....
Tvättstugebänken  är som gott som tom nu men kommer snart att fyllas igen...Snyggt för stunden...
Sambon har jobbat på sitt jobb och jag har varit hemma själv med barnen.....skönt!!!!

Stora tösa hade innebandy match i närliggande byn och jag hade tänkt åka till storstan och hämta min ipod och telefon som varit på lagning.....men lilltösa VÄGRADE åka buss dit...så sambon tog mina papper och hämtade det istället åt mig eftersom han tog bilen och jobbar där.......Så vi slapp åka....och jag struntade i  matchen oxå eftersom jag hade fixat med farmor å farfar att titta på eftersom jag egentligen skulle ha åka iväg.....

Vi var ju på cup förra helgen så jag kände att det fick räcka...Huset ser ut som tio indianer har haft sina danser här hemma...och jag har röjt och plockat ,dammusgit, tvättat golv, och lilltösa har tyckt det varit skittråkigt....Hon har ringt ngn kompis men de har inte varit hemma och har de varit det så skulle de iväg ngn stans....så hon har haft det väldigt BORING!!! Hon har hjälpt mig lite men det var kul en stund...

Så imorrn...får jag bara vara med barnen....
Stora tösa var iväg på fest med utklädning igen...Snacka om att man är trött på temat halloween nu!!!!!
Det blev absolut inte lika avancerat som tidigare........Nu får det räcka med allt sminkande och färgande.....lite svart blev det ivarjefall i ansiktet...men inget vitt....
Det tog ju tid innan vi fick bort det igår......Nedrans  färg att sitta kvar....fortfarande gråsvart runt ögonen...

Har känt mig småhängig idag och det blev inga extra steg idag..Orkade inte gå..orkade inte sätta mig på cykeln...hade ont i musklerna....ajjjj......Kankse är det ngt på gång i kroppen....med denna täppa i näsa...

Steg: 6500
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0