** Övningkörning **
2008-11-30 @ 21:01:46
 
När vi åkte in till stan så övningskörde grabben volvon....och gud så nevös jag är alltså....Tänk om man hade dubbelkommando på bilen...det skulle underlätta.....
Jag var lite orolig att det skulle vara mkt folk inne i stan när han skulel köra men det gick faktiskt väldigt bra....Det fanns gott om parkering så han behövde inte parkera mellan två bilar.....som jag fasade för...
Han har inte kört så jättemånga gånger .......
Sedan åkte vi i vårt enda trafikljus i stan och genom  nga rondeller. När vi åkt dessa så säger han att det här var första gången han gjorde det...Jag höll på dööö...Jag trodde han åkt ngn gång med H så det var väl tur att jag inte visste detta från början...men nu fixade han detta och vi kom hem välbehållna...
Du är duktig grabben!!!!!

I morrn ska jag tilbaxs till frisören och höra om han kan färga tillbaxs hans blekning...han är så missnöjd....

Först så färga han och blekte slingor men slingorn syndes knappt....Jag var ner och sa till och de gjorde om det men det är bara det att det är inga slingor utan de har blekt allt upp till så han är så missnöjd....Han funderar på att skala av sig allt med H:s trimmer....så illa är det....
När han gjorde detta för 3 mån så blev han nöjd och det blev inte alls lika den här gången....
Så jag får väl pröjsa en färgning åt honom...så han kan sova på natten...
Förra veckan var det ngn på skolan som frågat honom om han gjort detta själv och sagt att han ska gå till en frissa nästa gång...
Det är väldigt snörpligt när han nu har gått hos en frissa,,,tom två gånger...och det ser ut som om han gjort det själv.....enligt klasskompisar...


 
- Bilder/Foton - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0