** Vanlig tisdag **
2008-11-18 @ 20:44:56
 
En helt vanlig tisdag som alla andra tisdagar......dock är vädret urkkk!!!!
Fy vad grått och blött och tråkigt det är.....På fm så regna det........och framåt kvällskvisten så fick vi snö..igen...med stora flingor och lillkatta Bosse var ut nga gånger. och lekte i snön...
Vi var ute på fm med barnen och de såg blöta och smusiga ut.....Denna årstid är inte kul att jobba på dagis kan jag lova er..med alla dessa overaller, vantar ,mössor, stövlar som blir blöta.......
Utanför våran så får vi en jätte pöl efter det regnar och gissa vilka som tycker om att hoppa i den...Alla 14 barnen...nästan samtidigt....

Innan vi gici iväg  på en kort promenad till en liten lekpark brevid så hann nga vantar tar sig ett dopp i pölen......egentligen skogsdag för oss men vädret tillät inte det idag...De små orkar inte vara ute så länge när de blir lite våta....framför allt om händerna...




När jag kom hem så packade jag vinster från tradera...Inga många kronor men lite....som jag ska försöka lägga undan till en systemkamera.....

Eftersom jag har kommit i mål till Berlin så forsätter jag till Paris....

MÅNDAG 17 nov  steg: 17 037 ( motioncykel 51 min + dags steg )

IDAG Steg: 15 900 (motioncykel 40 min + dags steg)
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0