**We are the winner, we are the best!!!!
2008-11-02 @ 19:00:50
 
Idag var det samling kl 7.00....så det var bara att vara gå upp med tuppen....
Jag skulle inte åka med eftersom jag körde igår men vad sjutton....SM-final och ev final.....då var jag ju bara tvungen att åka med och jag glad att jag gjorde det för tjejerna vann alltihop och fick guldmedaljer......Men gud vilka spännande matcher...vi föräldrar hade ont imagen under omgångarna...Det var en pärs...pulsen låg på120 hela tiden...
Nga av våra barn barn som är födda 97 spelar med 96:orna (96-97 lag) och vi vann över ett lag som var enbart 95:or...snacka om att de kände sig stolta över det...men de fick inget veta förrens efter matchen....som vi då vann....
Hade de fått veta det innan så hade de blivit allt för nervösa...
Igår blev barnen bjudan på maccdonalds och ledarna hade sagt att vann de idag så skulle de äta ute igen....och denna gång belev det pizza/sallad/kebabtallrik......
Så nu har vi ätit ute två dagar i rad.....så nu blir det bara en macka till kvälla......
Så det gick bort en dag till här och inga många steg  idag...Jag orkar inte cykla.....kan kanske få ta en liten paus...
Grattis tösa bita och dina vänner. till ett bra spel idag!!!!.....

Katt racka trizze är bort igen.....Gick ut igår vid 18 och har inte varit synlig på hela dagen...Grabben har varit ute och letat på gården och ropat emellanåt under dagen...
Vi har även varit och letat när vi kom hem men ingen trizze....Och kallt är det på nätterna...
Jag sov knappt i natt för jag var tvungen att gå och kolla om han ville in....nu blir det ytterligare en natt med ovisshet...
Tänk om han ligger ngn stans och har ont, sitter fast, instängdt och inte kommer ut....
Jag får lägga ut en annons i tidningen till onsdag om han inte kommer innan dess....

Steg: 6 800
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0