** 40 års collage **
2008-10-11 @ 16:37:45
 

Här blir det inga steg inte.....har setat vid datorn och fixat ett 40 års collage...varför sitter man alltid sista minuten????
Jag har scannat coh fixat i photoeelements och vad tycks???? Har kunnat lagt ner mera jobb med finesser om jag hade börjat i tid...hmm
Så idag är det sktisnålt med steg..usch, jag mår nästan dåligt över det...men det är du värd lilla sussie....för jag ville göra detta ...som en kul grej......

Tack D för att jag fick låna din skrivare.....du är guld värd....imorrn ska jag vi shoppa kläder åt dig...

Nu ska jag göra mig i ordning för ikväll ska vi ut och bowla och äta mat för henne...




Steg: 8010 (bowling + promenad)

 
- Bilder/Foton - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Sussi
2008-10-12 @ 18:12:43
 
Ja där var man ung och oförstörd ;-)Tack för slitet du lagt ner på collaget, och jättetack för kvällen med present och "sparkossa" och allt! Jättekul! Ska fylla 40 lite oftare tror jag..=)
 
- - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0