**Jobbardag **
2008-10-29 @ 20:01:58
 
Idag har jag jobbat eftersom barnen sov hos mormor under  natten och tänk så skönt att bara ha sig själv att tänka på nu på morgonen.....rena semestern...Jag blev klar  långt innan jag skulle åka...Hann tom starta datorn och kolla runt lite...
Tänk om man alltid jobba 1-2 dagar  i veckan...vad skönt det skulle vara...
Nu är jag ledig i morrn igen och på fredag...Då ska vi bara softa här hemma....ev bio imorrn...

Vår motioncykel har strejkat och sambon har mecka ner den så idag blev det inte så många steg....
Han höll på igår och jag trodde den var fixat....det trodde han med men så var det inte...
Jag fick snöra på mig gåskorna och ta mig ytterligare en promenad (gick på lunchen) i mörkret med pannlampa och ficklampa...samt stora tösa som följde med.....Själv vågar jag inte...är för mörkrädd för det....
Den rutten jag går så är det mestadels gatlampor men när man kommer till ett skogsparti på 1 km då är det becksvart....Hugga!!!

Steg:  16200 (promenad 35 min + stavgång 50 min + arbete)
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0