**Ledig, ledig..**
2008-10-27 @ 22:17:34
 
....och vad har jag gjort  idag.....ingenting....inte ett jota värt...Jag har varit på övervåningen med alla mina tradera kassar och rensat...försökt få lite färre kassar men det är svårt....att slänga funktionsdugliga kläder...JA, det vet ni som känner mig hur jag är med prylar...det är bra att spara, man kan få användning av det sen ngn gång...och så läggs det undan....för att samlas på hög.....
Det blev lite bättre och nu har jag fotat så ngn dag  i i veckans ska det läggas ut på tradera....
Förrådet nere i bon ska vi inte prata om....där lär jag oxå göra en djupdykning snart.....det går knappt att komma in där...Prylar överallt.....och 90 % är barnens saker......Allt från bebis tills nu.......
Men det blir en annan dag.........

Fick inte ihop så mkt steg utan fick sätta mig på cykeln igen...och idag var det jobbigt....fy, sjutton.....

Steg: 17540 ( motioncykel 52 min + promenad 10 min )

Just nu ligger jag etta av oss på jobbet .....en stund ivarjefall.....Lite tävlings instink får man mot varandra- ivarjefall  jag...Då kämpar jag lite mera för att l igga bland de fem främsta........

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0