**Varifrån kommer lössen???**
2008-10-07 @ 20:27:54
 

Ikväll ska grabben sova på naturbruksgymnasiet....Han börjar tidigt imorgon hos kossorna och det är smart om han kan sova där så slipper jag köra ut honom imorrn bitti...
Så jag ska nog ta och låna hans säng tror jag istället för att sova på soffan i natt....fast jag får hyschpysch om det för annars blir han tokig.....Bla för att jag lusa av både mig och lilltösa kl 6 imorse....Javisst, ni hörde rätt...Lilltösa hade legat och vrålkliat sig i skallen under natten så det var bara att ta sig en titt.....och det var inte lätt så tidigt på morgonkvisten...För det första så är man halvseg och ser i kors och sedan ser jag så j..kla glist i vanliga fall ...Morgorna är värst...men jag hittade ett antal lusar och fick spraya i medel som jag hade hemma....Jag har vant mig nu med att djuren kommer och går här hemma så det är alltid bra att ha extra...Tog sedan en titt på mig med och mkt riktigt hade jag nga oxå...Så det var bara att spraya mig med....
Ska göra om behandlingen om 9 dagar.....Man är så himla vacker i håret efter denna omsorg...det ser ut som jag inte har tvättat det på en vecka och ligger klistrat efter skallen.....usch, usch...
Stora tösa har haft detta  som ett problem i klassen och jag hoppas nu att det inte blir likadant i lilltösas klass.....
(Självklart kommer jag att byta örngott och lakan om jag sover i grabbens säng)

Varifrån kommer dessa små djur??? Är det ngn som vet?? de måste ju komma från ngn stans....

Steg idag: 17 700
stavgång 50 min + motioncykel 20 min + arbete

 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0