** shopping **
2008-10-12 @ 21:20:50
 
Töserna sov  hos mormor under nattten som var så det var bara grabben hemma och sambon...Jag låg i stora tösas säng nere och vaknade vid 8.30 att sambon kom och väckte mig....
Sedan slumrade  jag till i soffan och klev inte upp förrens vid 11.00....Då fick jag väcka grabben för vi skulle in till storstan och shoppa kläder åt honom...
Vi hittade en hel del så han blev nöjd...tog även en lunch med honom och när var det sist jag gjorde det förutom maccdonalds.....ja, evigheter sedan...Så det var mysigt...

Steg :11 300 (stavgång 50 min+ travande på stan)
 
- Vardagsprat - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Anonym
2008-10-13 @ 22:01:39
 
Väckte han dig av nån speciell anledning... ;-)
 
- URL: http://lottaw.blogspot.com - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0