** slut i huvudet **
2008-10-23 @ 20:53:59
 
Vilken dag......Jag började kl 6.30 imorse så det var att man var tvungen att vara uppe med tuppen...
Det gick så smidigt med minsta tösa så jag var på jobbet redan 6.20....(har då 20 min resa med bil)....
Folk borta på jobbet så vi fick mixtra hej vilt innan vikarierna kom..:Tydligen var det ngt fel så när vi boka via datorn (som man ska göra nu för tiden) så hade de inte kommit fram till hon som har hand om det......Så när vi ringde så hade hon inte sett ngt.....så därför dröjde det innan folk dök upp....
det kom vikarerier och allt rulla på men även om de är duktiga så blir det intensivare på ngt sätt...
Lite konflikter här och där bland vuxna hände oxå idag...pust.....Jag var där just när två började hacka på varandra...pust igen...

Efter jobbet så åkte jag på utevklingssamtal för stora tösa....satt där i ca 1½ timme...(hade bokat 30 min)...Vi kom in på annat osv....och jag visste att en personalen på fritids där lill tösa går  visste att jag hade samtal så jag hade inte sagt till extra..hade väl i tron att hon skulle säga till de andra......och när jag kom och hämta så hade de ringt till mitt jobb????
sedan hade hon komit på att jag kanske var kvar på samtal...de hade aldrig fråga tösa för hon visste...
Vill på peka att jag inte kom inpå samtalet med en gång heller......

Gick en promenad varvad med löpning......+ motioncykel när jag kom hem......

.....så jag kan säga att jag är ganska slut i huvudet....som tog 1½ glas vin så nu är det lite bättre....



Steg: 23100  (promenad 50 min + motioncykel 50 min + arbete)
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0