**Solokvist för nga timmar**
2008-10-26 @ 14:28:05
 
Herregud,, kan i tänka er att jag är själv för nga timmar...Har väl knappt hänt på år och dagar...Grabben är i storstan med sin bästis hos hans mor  (har sovit där över natten ) och nu åkte sambon med töserna på bio inne i lillstan.....de ska se Wall.....och jag vill inte följa med...Jag ska gå med töserna på torsdag på high school 3...det är mera min smak....
Så nu är jag solo för nga timmar, yeehe, yehhe.....

- Jag ska först nu gå och hämta bilen , få ihop nga steg ...
- cykla lite när jag kommer hem - ännu mera steg
- Vika tvätt  - det är kaos i tvättstugan ....
- Skala kräftor - sambon ska göra fisk soppa
- Plocka fram lite halooweensaker - det lilla jag har
-
- slänga papp/tidningar/glas - samlats på sig under trappan och tar plats
- Ut med katten - vi vallar den men utan koppel nu ...

så inte blir det ngn vila inte.........det får jag göra sedan...

steg: 19220  (promenad 10 min + vardagssysslor +  motioncykel 51 min (förbränt 400 kcl)
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0