♥♥ steg race ♥♥
2008-10-01 @ 18:50:03
 
Jaha..idag är det den första oktober och steg racet här på bloggen med promenix har börjat  och ingen stegräknare har jag....Den förra jag ägde tog  batteriet sluta på....(har verklgien försökt hitta ngt nytt men icke funnits) och den nya som kommer med tappa trampet ligger nog på jobbet och väntar på mig...
Den kom säkert i måndags med posten efter jag slutat jobba och sedan har jag varit hemma i 2 dagar så jag har inte fått den....Jag får försöka få ihop lite steg i morrn i stället...

Här är vi som är med här på nätet:

Här har vi alla deltagare i Bloggarnas Stegrace:
1. Nillah
2. Eva-Lena
3. Carina
4. Ullen
5. Helena
6. Jessica
7. C a m i l l a
8. Michelle
9. Ulrika C
10. Lisa Wahlgren
11. Emma Forsberg
12. Tiindra
13. Annika Backman
14. Malin Kinnunen
15. Pernilla
16. Smilla
17. Lillmonster
18. Anne Larsson
19. Åsa Fredriksson
20. Camilla Karlsson
21. Patricia Klintenberg
22. Maria Wennersten
23. Malin Hall
24. Keep on walking ? Jönköping
 
- Tävling - Permlink - 1 Kommentarer -








Kommentarer:

Från: Junitjej [Bloggarnas stegrace]
2008-10-01 @ 21:30:58
 
Svar till tiindra: Vad tråkigt att du är sjuk! Men även om du är sjuk, så kan ju stegräknaren vara på. Det blir ju ändå några steg hemma varje dag. Bättre att registrera 100 steg än inga alls.
 
- URL: http://junitjejen.se - -




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0