**Stretch i foten**
2008-10-24 @ 21:55:33
 
Fy sjutton vad ont jag har i ena foten......Kan inte gå normalt nedför trappan utan får gå på hälen...Förmodligen överansträngd för alla dessa tappa steg jag försöker få ihop.....Igår varvade jag med att springa och det gjorde nog inte saken bättre...kände då inget igår när jag sprang men det kom efteråt....
Idag på lunchen envisade jag mig att försöka ut och gå för att jaga steg och det gick ju inte...fiock halta runt halva rundan...Så idag har jag då  knappt fått ihop nga steg alls...f-n.....
egentligen skulle  an väl sttretcha foten efter man gjort ngt men hur i helskutta gör man det...
Ngn som vet???

Steg: 9100 steg
 
- Vardagsprat - Permlink - 0 Kommentarer -








Kommentarer:




Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
 

RSS 2.0